Paroisse Catholique de Saint Genis Laval

OVERVIEW

The site paroissesaintgenislaval.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have crawled nineteen pages within the web site paroissesaintgenislaval.org and found five websites interfacing with paroissesaintgenislaval.org. There is one contacts and directions for paroissesaintgenislaval.org to help you correspond with them. There is one mass networking accounts acquired by this website. The site paroissesaintgenislaval.org has been online for eight hundred and ninety-three weeks, twelve days, thirteen hours, and forty-one minutes.
May 2007

PAROISSESAINTGENISLAVAL.ORG TRAFFIC

The site paroissesaintgenislaval.org is seeing alternating amounts of traffic all through the year.
Traffic for paroissesaintgenislaval.org

Traffic ranking (by month) for paroissesaintgenislaval.org

Traffic ranking by day of the week for paroissesaintgenislaval.org

PAROISSESAINTGENISLAVAL.ORG HISTORY

The site paroissesaintgenislaval.org was first documented on May 26, 2007. It is now eight hundred and ninety-three weeks, twelve days, thirteen hours, and forty-one minutes young.

AGE

LINKS TO PAROISSESAINTGENISLAVAL.ORG

Accueil Ecole Saint Marie Saint Joseph

04 78 56 75 94.

La voix du Coq - Saint-Genis-Laval actualité, culture, association, sports, économie, spectacles.

Bienvenue sur le site des St-Genois de Saint-Genis-Laval. La Boucherie Bellemin remporte le prix du meilleur site vitrine au concours Lyon Shop Webdesign 2012. Le nouveau défi de Robert Membré.

Shinyui anime, UK, school life

Anime, UK, school life. New season New chart from Chartfag. Will have to excuse me for the moment . as i leave you to browse the chart and amaze yourselfs .

WHAT DOES PAROISSESAINTGENISLAVAL.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissesaintgenislaval.org Mobile Screenshot of paroissesaintgenislaval.org Tablet Screenshot of paroissesaintgenislaval.org

Paroisse de saint Genis Laval

Renaud DE KERMADEC

5 place Chanoine Coupat

saint genis laval, 69230

PAROISSESAINTGENISLAVAL.ORG SERVER

We revealed that a lone root page on paroissesaintgenislaval.org took six hundred and fifty-six milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
54.37.46.150

nsa.bookmyname.com
nsb.bookmyname.com

We detected that paroissesaintgenislaval.org is employing the Apache os.

Paroisse Catholique de Saint Genis Laval

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez lutilisation de cookies." I noticed that the web site also stated " Ces derniers assurent le bon fonctionnement de nos services." They also stated " Paroisse Catholique de Saint Genis Laval. Site officiel de la paroisse catholique de Saint Genis Laval - Pour tout savoir sur la vie paroissiale. Agenda Dates à retenir. Pour les enfants et les jeunes. Actualité du catéchisme des enfants." The meta header had paroisse as the first keyword. This keyword was followed by catholique, catho, and saint which isn't as important as paroisse. The other words the site uses is genis. laval is also included and will not be understood by web engines.

SEE MORE BUSINESSES

Paroisse Saint-Georges les Catalans - actualités de la paroisse Saint-Georges Lès Catalans à Marseille

Mgr Jean-Marc Aveline 15 mai 2015 Lourdes. Paroisse Saint-Georges lès Catalans - 95, avenue de la Corse 13007 Marseille. 04 91 52 37 89. Messe des 1ères communions,. Dimanche 12 juin, à 10h30.

Secteur paroissial des cinq clochers

Horaires et lieux des messes. Paroisses des Vallées de la Marne et du Morin. Secteur paroissial des 5 Clochers. Abbaye Notre Dame de Jouarre. EàlF Saint Jean les deux Jumeaux.

Paroisse Catholique Saint-Joseph de Toulouse

171; Pour une communauté vivante et fraternelle qui prie et témoigne. Le Bulletin Paroissial de la semaine prochaine. Le bulletin de la semaine du 15 au 21 avril 2018 vous attend. On a essayé par la vio.

Paroisse Saint Just de Bretenières Chalon-sur-Saône

Veuillez attendre quelques instants le chargement complet de la page. Notre paroisse est heureuse de vous accueillir. Est située dans le centre ville de Chalon-sur-Saône. Elle sest consacrée, le 31 mai 2008, à Notre Dame de la Visitation. A partir du 5 juillet, les messes du mardi 8H50 chapelle Notre Dame de la Citadelle et du jeudi 7H00 cathédrale Saint-Vincent, ainsi que les Laudes seront supprimées.

PAROISSE SAINT LAURENT

Mission du 3 au 11 mars 2012. CONCERT ASSOCIATION UNDA MARIS dimanche 15 mars 2015. Dimanche 15 mars 2015, à 17H00. Aura lieu un concert atypique.